Fredag idag! 😊

Ammadd Alixia vid 08.30, efter det lĂ€mnade jag ut henne till Fredrik sĂ„ kg kunde sova en stund till. StĂ€llde klockan pĂ„ 10.00. NĂ€r jag vaknade dĂ„ hade Alicia och Fredrik redan Ă€tit frukost. SĂ„ jag tog bara en macka och gjorde en kopp te och satte mig i soffan sidan om Fredrik. Alixia lekte i lekhagen. Vi har haft "familjemys" đŸ˜. Vid  15.30 tiden sĂ„ kom Rebecca. Vi skulle Ă¶vningsköra lite đŸš—. 
NĂ€r vi var klara sĂ„ hade handbollen mellan Sverige-Frankrike varit igĂ„ng ca 10 minuter. SĂ„ jag satte mig i soffan och kollade pĂ„ det tillsammans med Fredrik 😊. I pausen innan andra halvlek sĂ„ började vi med middagen som idag blev flĂ€skfilĂ© med ris och Ă€delostsĂ„s 😍😋. NĂ€r handbollen var slut sĂ„ var middagen ocksĂ„ redo att Ă€tas 😄. NĂ€r
Vi hade Ă€tit och plockat undan sĂ„ kom min mamma pĂ„ besök en stund đŸ„°. 
NĂ€r mamma körde hem vid 21.15 sĂ„ fick Alicia lite gröt och 21.50 ammade jag henne. Borstade tĂ€nderna och hon fick ny blöja. 
Hon somnade inte förrĂ€n 22.30 tiden 🙄. Verkar ha svĂ„rt att komma till ro vissa kvĂ€llar mĂ€rker jag. Nu ligger jag ocksĂ„ i sĂ€ngen och ska sova jag med 😮. 
Vi har nĂ„gra Ă€renden att göra imorgon förmiddag. Kl 14.00 ska jag och Alicia infinna oss i Lödde hemma hos Madde. DĂ„ vankas det nĂ€mligen dopfika för lilla Inez som döps imorgon 15.00 đŸ’•. Godnatt och sov gott! ❀

(null)

Kommentarer :

#1: Madde

Hoppas att dagen blir sĂ„ mysig som jag hoppas pĂ„ đŸ„°

Svar: Det kommer sĂ€kert bli hur bra som helst đŸ„°
Lie Lewy

skriven

Kommentera inlÀgget hÀr :