Vabb-Måndag

Alicia har hostat större delen av natten.
Så jag har henne hemma från förskolan idag.
Hon är lite snorig men det har hon varit ett tag nu, men hon har ingen feber och pigg för övrigt. Så får hon bara sova ordentligt inatt så lämnar jag henne på förskolan imorgon!
Nu leker Alicia med sina gosedjur och ”läser” i sina böcker medans jag tittar på Sofias änglar. Tänkte vi skulle klä på oss sen och gå ut på en promenad. Solen är ju framme och det ger mig massor med ny energi 🥰
 
21.45 -
Jag och Alicia har varit en sväng i Oxie för att gå en promenad med min lillebror och hans son ❤️.
Sen följde vi med dom hem en sväng innan vi körde hem och lagade middag lagom till Fredrik kom hem den jobb. Det blev kassler med potatismos & majs 😍.
Alicia har hostat från och till hela dagen och varit ganska gnällig från och till så för att vara säker så har jag henne hemma imorgon med. Alicia sover sen en stund tillbaka. Nu håller vi kväll innan vi också lägger oss ❤️ 
 
Kan vara en bild av 1 person, barn, står och inomhus
 
 
Kan vara en bild av 1 person, barn, står och inomhus

Kommentera inlägget här :