Torsdag!

Klockan ringde 05.45 även imorse 😴.
Jobbade 06.45-13.30, hämtade sedan Alicia kl 14.00. Sen körde vi och handlade spolarvätska till våra bilar 🚗. När vi kom hem så fick hon lite mellis och vi startade youtube på tv med barnvisor. Alicia älskar att lyssna och titta på det 🥰. Har minsann startat en maskin tvätt också 🤣😊. Idag blir middagen spaghetti med köttfärssås 😍
 
 
 
 
 
17.42 - Åh, mums nu är middagen äten. Disken är undanplockad och denna donnan har tagit en skön dusch och tagit på sig mjukiskläder.
Nu ska jag sätta rumpan i soffan och bara njuta av denna Torsdagskväll 🥰.
Lite senare ikväll så ska jag ta fram lite kvällsgotte 😍. Lite lättsaltade chips, lite creme fraiche, finhackad rödlök och stenbitsrom. Muuums! 😍🥰
 
 
22.00 - 
Nu är denna donnan helt slut i både knopp & kropp 😴. Dax att lägga sig. Alicia sover äntligen. Tog lite tid för henne att somna. Började nattningen vid 20.00, låg sidan om henne medans hon drack välling. Sen låg hon och pillade mig i håret men somnade inte, så 20.20 gav jag upp och hon fick sitta uppe och mysa med oss i soffan ❤️. Nu när jag skulle lägga mig så la hon sig sidan om mig och somnade på 5 minuter 🙏🏻.
Jobbar veckans sista arbetspass imorgon 12.00-21.00. Sen håller vi helg här hemma på denna adressen 🥰. Godnatt 😘
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :