Julfint i vårt hem!

Idag har vi i familjen Lewy-Alexandersson köpt vår första julgran tillsammans 🎄😍.
Nu har vi äntligen fått lite julkänsla i vårt hem!
Middagen idag blev korv stroganoff med ris 😊. Nu är vi mätta och belåtna och myser ner oss i soffan ❤️
 
Kan vara en bild av 1 person, barn, julgran och inomhus
 
 
Kan vara en bild av 1 person, står, julgran och inomhus
 
Kan vara en bild av 1 person, julgran och inomhus
 
Kan vara en bild av 1 person, julgran och inomhus
 
Kan vara en bild av julgran och inomhus
 
Kan vara en bild av mat och inomhus
 
22.22 - 
Nu sover Alicia och jag tänkte också göra mig redo för sängen om en stund. Tänkte först kolla ett avsnitt på min nya serie jag följer. Fredrik ska sitta vid datorn så då passar jag på 😀. 
 
Imorgon ska vi baka lussebullar. Antingen själv eller tillsammans med svägerskan och hennes familj. Vi får se vad det blir 💖

Kommentera inlägget här :