6 fantastiskt underbara månader med baby :)<3

Hejsan! Ja jag skrev ju som slut i mitt inlägg igår att det är en speciell dag för mig och baby idag =). Och det tycker jag att det är.. För jag och baby varit tillsammans i ETT HALVÅR idag, och det ska vi fira med att jag tänkte att jag ska bjuda honom på en mysig middag på någon fin restaurang här i Hässleholm. Hoppas att det kommer uppskattas bara. Synd att batteriet på min kamera är dött annars hade det nog blivit några fina bilder... Nu ska vi hoppa in i duschen och göra oss iordning för vi ska ut och gå en runda...

Skriver mer senare om hur lyckad eller olyckad kvällen blev. Puss! <3

19.45 - Hej igen! Hittade en restaurang som jag tyckte hade perfekta maträtter som jag vet att baby gillar.. Men dom stänger nu klockan 20.00, så jag fick säga till älskling att jag hade en överrasknign till honom här hemma. Så jag har ringt ner till restaurangen och beställt två st Plankstek med oxfilé, potatimos och bearnaisesås på. Så ska jag göra lite fint med ljus och så på bordet... Ska alldeles strax gå ner och hämta maten... Sen blir det nog en massa mys hela kvällen... <3

Trött och sliten...

Hejsan! Idag är det Söndag och jag är trött och sliten som bara den. Jag och baby var ju hos Madde och Martin igår. hade supertrevligt. Vi skulle ta bussen hem 23.06 TRODDE VI... Haha där gick inte ens någon buss då.. Så vi skulle istället ta bussen kl 00.00... Så vi satte oss och spelade ett sällskapsspel som heter Pökarspelet med Ronny & Ragge medans vi väntade på att tiden skulle gå. Lite svårt att fatta alla regler så vi körde en egen version av det hela :). Och vad tror ni vi gör.. Jo viglömmer bort tiden helt och hållet och missar 00.00 bussen också... Vilket inte var så himla kul... För det var sista bussen innan den skulle bli ett uppehåll till kl 05.45. Så med andra ord så fick vi sitta hemma hos Madde och uppehålla henne enda tills dess... Tycker fan synd om henne.. Men det fanns ju inget annat vi kunde göra... Så vi var inte hemma i Hässleholm förrän kl 07.30 imorse... Somnade direkt så fort jag la mig på kudden... Vaknade kl 15.00, gjorde mig i ordning och åt en snabb "frukost" och sen följe baby med mig ner till tåget. Skulle ju hälsa på min mammsing idag... Skönt att se att hon nästintill är sig själv igen.. Förhoppningsvis så får hon åka hem nu i denna veckan som vi går in i imorgon. Håller tummarna för det... När jag kom hem från Malmö så gick jag inom på ICA Kvantum och handlade lite.. Det blev en del. Mjölk, fil, nudlar, saft, mussli ( stavas?), sen handlade jag även en björnbärspaj och en vaniljsås som jag och baby ska äta nu ikväll tänkte jag... Har precis diskat halva disken så nu ska baby diska resten. Nu ska jag gå och kissa innan jag kisar på mig.

Imorgon är det en speciell dag för mig och baby, men ni får veta mer om det imorgon ;)...
Ha en fortsatt bra Söndag. Puss <3

Lördag, besök i Lödde :)

Hejsan! Idag är det Lördag och vi vaknade kl 12.30. Vi åt en snabb frukost och sen gjorde vi oss i ordning och sen gick vi ner till tåget. Vi ha ju lovat Madde att vi skulle träffa dom idag. Vi åkte in till Center Syd och skulle handla ett par nya byxor till baby, sen köpte jag lite kläder till mig själv. Lönen kom ju igår =).  Så nu har man köpt nya kläder till sommaren. Vi kom hem till Madde vid 18.00 tiden. Har suttit och snackt skit och jag har gulligullat med Amanda. Nu ska Madde och hennes gubbe Martin bjuda på mat. Det blir två olika maträtter. Tacogratäng som Martin gör, och sen ska Madde göra köttfärsbiffar med ris och nån sås som hon själv kommit på. Ska bli kul att prova nått nytt :).  Sen ska vi anntingen se på körslaget eller Wallander senare ikväll:).
Älskar att vara här hemma hos dom. Det e så himla trevligt tycker jag.

Nej nu ska jag gå och umgås med dom andra. Tänkte bara låna datorn en snabb stund och uppdatera av dagens händelser... Skriver mer när vi kommer hem ikväll/inatt... Puss <3