Mysdag med Familjen Sahlin

Idag jobbade jag 07.00-13.30. Hämtade Alicia 14.00. Sen körde vi direkt till Lödde för att umgås med Familjen Sahlin 🥰.
Vi har haft några trevliga timmar. Massor med skratt precis som vanligt 😊. Sen bjöds det på middag. Ugnsstekt falukorv med potatismos/makaroner 😍. Och sen dansade vi lite ”Just Dance” 💃🏻. Tack för idag! ❤️
Vi körde hem vid 19.30. Jag bytte om på Alicia och gav henne en flaska välling. Hon drack den och sen somnade hon nästan med detsamma 🙏🏻. Trött tjej 😉🥰.
Nu ska jag ta på mig myskläder, koka mig en kopp te och sen slänger jag mig i soffan med benen på bordet och njuter av kvällen och 2 dagars ledighet framför mig innan jag ger mig på att jobba Lördag & Söndag 👍🏻.
 
Kan vara en bild av person, barn, scooter och inomhus
 
 
 
Kan vara en bild av person, barn och inomhus
 
Kan vara en bild av 1 person, barn och inomhus
 
Kan vara en bild av 1 person och inomhus
 
Kan vara en bild av person och bebis
 
Kan vara en bild av 1 person, barn, står och inomhus
 
Kan vara en bild av 1 person, barn och inomhus
 
Kan vara en bild av 2 personer, barn och inomhus
 
 

Kommentera inlägget här :