Tisdag

Godmorgon !
Vaknade 07.30. Gav Alicia lite gröt, en banan och lite äpplejuice. Men hon åt inte supermkt. Hon har svårt att äta på morgonen nuförtiden. Jag lämnade Alicia på förskolan kl 09.00.. Håller tummarna för att dom inte ringer och säger att hon snorar eller så. Idag är det riktigt fint väder. Solen lyser och det är behaglig temperatur ute. Håller det i sig så går vi nog till någon lekplats eller så när jag hämtat hem henne från förskolan i eftermiddag. 
 
Sitter just nu och äter frukost. Och sen tänkte jag nog slänga mig i soffan och kolla på någon serie. 
Imorgon är en spännande dag. Då ska jag äntligen börja jobba igen, efter 1,5 års mammaledighet. Kommer såklart gå dit med blandade känslor. Känns ju lite kosntigt att komma tillbaka till ett gäng man inte träffat på 1,5 år. Har typ "glömt" lite av hur man gör med de olika sakerna. Men det ska nog gå bra ändå. Kommer ha en kollega bredvid mig i 3 veckor så jag kommer in i gängerna igen. 

• 10.15 - Jaha det var inte länge hon fick vara på förskolan…. En av pedagogerna ringde nyss och sa att Alicia snorar jääättemkt så jag måste hämta henne. Har inte behövt torka hennes näsa på hela dagen varken i Söndags eller igår. Och inget imorse heller. Men nu var hon tydligen jättesnorig 🤷🏻‍♀️🙄. 
• 22.00 - Middagen idag blev Schnitzel med pommes och bearnaisesås 😍. 
(null)

Alicia somnade runt 20.30 tiden. Och jag ska strax lägga mig 😴. 

Fredrik ska vara hemma imorgon och ha sin första vabbdag.. För jag kan ju inte börja med vabba det första jag gör. Fredrik har ändå jobbat 3 veckor nu. 
Godnatt! ❤️



Kommentera inlägget här :