Höstlig Lördag

Hejsan hoppsan! 
 
Alicia har sovit ganska bra inatt trots henne förkylning. Hocn har dock inte sovit i sin egna säng. Hon har sovit i min säng sidan om mig. Hon har vaknat ett par gånger under natten och tidig morgon men jag har lagt henne till rätta igen och hon har somnat om ganska så direkt. Hon vaknade sista gången kl 07.30. Då tog jag ut henne till Fredrik så hon jag kunde få lov att sova en stund ensam i min säng. Men blev typ bara 30 minuter sen kurrade magen rejält så jag steg upp. Vi åt frukost tillsammans alla tre. Sen har vi bara myst här hemma. Vi har varit iväg en liten vända ner till tivolit vi har på besök här i Kävlinge, men det var inget vidare väder så vi stannade där bara i 30 minuter sen körde vi och åt lunch i Lödde istället. Jag och Alicia åt från Mcdonalds och Fredrik åt från Burger King 😍.
Tanken var egentligen att jag skulle gjort plättar till lunch idag men det får jag göra imorgon istället helt enkelt. 
 
Middagen idag blir korvstroganoff. Jag gjorde korvstroganoffen för typ 30 minuter sen. Den har stått och puttrat på spisen sen dess. Och nu har vi precis startat riset så ska snart bli gott med lite mat minsann. 
 
 

Kommentera inlägget här :