Torsdag 💞

GodkvĂ€ll men alldeles snart godnatt! 😊
Lillskruttan vaknade kl 04.45 imorse och var jĂ€tteledsen. Hon ville inte ta nappen och ville inte heller somna om. Fick ta upp henne och ge henne mat. Provade sen att lĂ€gga ner henne i sin sĂ€ng igen men dĂ„ blev hon ledsen igen. Vid 05.30 Fredrik ta över (han sover pĂ„ soffan). Hon var tyst i hans famn i typ 10 minuter sen blev hon ledsen igen. 05.40 tog jag henne igen, la henne sidan om mig i min sĂ€ng. SĂ„ hon lĂ„g tĂ€tt intill mig. Hon la huvudet mot mitt ens bröst och en hand pĂ„ min arm och det tog inte ens 5 minuter sen sov hon gott igen đŸ„°. Jag somnade strax dĂ€refter. Sen sov vi tillsammans till kl 09.30 nĂ€r klockan ringde. Hon fick mat och ny blöja sen mös vi tillsammans med Fredrik i soffan en stund ❀. 
Vid 11.40 körde vi till Tollarp för att lĂ€mna in bilen pĂ„ lagning. Vi fick en lĂ„nebil som tur va. Innan vi körde hem sĂ„ körde vi inom HĂ€ssleholm. VĂ„ra gamla hoods! 
Vi körde en lite runda och tittade lite. Dom har gjort om en held el sen vi bodde dĂ€r. Sen kĂ€kade vi pĂ„ vĂ„r gamla favorit-pizzeria. Dock var det nya Ă€gare â˜č. 

NĂ€r vi kom hem sĂ„ gav jag Alicia lite mat och ny blöja. Sen bar det av till Marieholm för att fiska med Matti (Fredriks bror) och en kompis som heter Fredrik men kallas för Hultan. Dom tog nĂ„gra kast dĂ€r sen bestĂ€mde dom sig för att vi skulle köra till Malmö som det var planerat frĂ„n början. Och sĂ„ blev det. Dom fiskade en bra stund i kanalen och sen körde vi till Lund och kĂ€kade innan vi körde hem igen. 

Alicia har fĂ„tt mat, ny blöja och pyjamas.
Hon sover gott sen 30 minuter tillbaka đŸ™đŸ»đŸ˜Š. 
Nu blir det sÀngen för min del ocksÄ.
 Ă„r faktiskt ganska trött jag med av nĂ„gon konstig anledning 😮. 

SĂ„ jag önskar en god natt  â€ïž
(null)

Kommentera inlÀgget hÀr :