Onsdag! 💜

Dagen började med att kl ringde 07.30 för att vi lovat att passa Alva frĂ„n kl 08.00 till kl 12.00. NĂ€r hon kom sĂ„ Ă„t vi frukost och sen lekte Alva med Alicia lite. Vi kollade pĂ„ Pippi LĂ„ngstrump ens rund och sen vid 10.30 somnade Alicia i min famn och Alva i Alicias vagn. Som sov ca 1 timme. NĂ€r dom vaknade sĂ„ kollade vi pĂ„ Scooby doo pĂ„ Netflix och sen Ă„t vi lite lunch som Therese hade tagit med i packningen. Lax med ugnsstekt potatis och morötter 😍.  Therese kom och hĂ€mtade Alva vid 12.00 och. Hon passade pĂ„ att mysa en liten stund med Alicia innan dom skulle och till bvc med Alva 😊. 

NĂ€r Therese och Alva hade kört sĂ„ gjorde jag och Alicia oss i ordning och Fredrik körde oss till Lödde. Vi har umgĂ„tts med Madde, Martin och barnen hela dagen. Dom bjöd pĂ„ middag och sĂ„klart en av mina favoritrĂ€tter hos dom. Friterade rĂ€kor med ris och currysĂ„s 😍. Barnen har lekt och myst med varandra. Och jag har myst med lilla Inez đŸ„°đŸ’œ. SĂ„ mysigt! 

Fredrik hĂ€mtade oss vid 22.00 och pĂ„ vĂ€gen hem sĂ„ körde vi inom Mc Donalds och tog varsin hamburgare 🍔. 
Nu har Alicia fĂ„tt ny blöja och pyjamas. Ätit och borstat tĂ€nderna. Nu sover hon gott i sin sĂ€ng. Och det ska jag ocksĂ„ snart göra. Är ganska trött sĂ„ ska bli skönt att komma i sĂ€ng faktiskt đŸ˜Ž. 

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlÀgget hÀr :