Fars-dag 💙

Grattis pÄ farsdag alla pappor dÀr ute i landet!
Men ett extra stort grattis till min egen pappa, till Fredrik (Alicias pappa) & till Tim (min lillebror) ♄
Det Ă€r ju Fredriks och Tims första farsdag 😍. 
Vi har inte firat pĂ„ nĂ„got speciellt sĂ€tt. Fredrik har varit ivĂ€g och fiskat frĂ„n kl 08.00-13.00. Sen har vi bara myst i soffan med Alicia. Lagade spaghetti och köttfĂ€rssĂ„s till middag, sen har vi myst i soffan enda tills nu đŸ„°.
Fredrik fick sin farsdag-present för nĂ„gon veckor sen. Jag bestĂ€llde en ny plĂ„nbok, dĂ„ hans andra hade gĂ„tt i sönder i myntfacket. 
Han blev vĂ€ldigt glad och överraskad dĂ„ han inte trodde han skulle fĂ„ nĂ„got... 
Nu ska jag lĂ€gga mig. Alicia la sig för en typ 15 minuter sen. Hon Ă„t en hel klĂ€mmis-gröt OCH ammade frĂ„n bĂ„da brösten innan hon somnade i min famn. Borstade hennes tĂ€nder nĂ€r hon sov 😜. Hoppas hon hĂ„ller sig mĂ€tt lĂ€nge sĂ„ hon slipper vakna mitt i natten eller supertidigt imorgonbitti đŸ™đŸ»â€ïž. 

Godnatt och sov gott đŸ˜ŽđŸ’€đŸ’œ

Kommentera inlÀgget hÀr :