Onsdag 💕

Idag har jag och Alicia varit hos min mormor och trĂ€ffat bĂ„de mormor och mamma đŸ„°. 
Alicia Ă€lskar all uppmĂ€rksamhet hon fĂ„r đŸ€—. 
Vi fikade och snackade en massa skit. 
Mormor & mamma mös med Alicia sĂ„klart ❀. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

NĂ€r det var dax att Ă„ka hem sĂ„ gick jag och Alicia inom Triangelns köpcenter. Jag skulle handla nya amningslinnen, och kolla om jag kunde fĂ„ tag pĂ„ en ordentlig amningsbh som passar mig i omkrets och i kupa. 
Hittade 4 st amningslinnen pĂ„ H’M, men har ett av linnena pĂ„ mig sĂ„ det kom inte med pĂ„ bild đŸ˜Š
(null)

Sen gick vi in i en butik som heter Change. 
DĂ€r blev det minsann ett bra köp pĂ„ bh. 
DĂ€r fick man köpa en bh och ett par trosor och fĂ„ en bh och ett par trosor pĂ„ köpet 😍. 
SĂ„ gick dĂ€rifrĂ„n med tvĂ„ amningsbhar och tvĂ„ par matchande trosor đŸ‘đŸ». 
(null)

(null)

NĂ€r vi hade handlat fĂ€rdigt sĂ„ stannade vi till pĂ„ Espresso house dĂ€r jag Ă„t en focaccia med rökt kalkon/ost och drack en stor chailatte innan vi sen tog tĂ„get hem đŸ˜Š. 
Nu myser vi i soffan hĂ€r hemma innan Alicia ska lĂ€gga sig ❀



Kommentera inlÀgget hÀr :