Juldagen! 😊

Idag har vi inte gjort nĂ„got speciellt alls. Varit pĂ„ minneslunden tillsammans med svĂ€gerskan m familj. Vi lĂ€mnade er fint litet handgjort hjĂ€rta som hedrar deras farmor och farfar â™„ïžđŸ•Š. Efter det sĂ„ Ă„t vi en sen lunch. FĂ€rsk pasta med strimlad oxfilĂ© i en sĂ„s pĂ„ grĂ€dde, lök, svamp, fond & lite gelĂ© 😍😍. 

Sen har vi stĂ€dat lite i lĂ€genheten hĂ€r. Är inte fĂ€rdiga men tar resten imorgon förmiddag. 
Vi fĂ„r lite familjegĂ€ster hit imorgon nĂ€mligen. 
Min mamma och hennes kille , min pappa, min lillebror, hans tjej och deras son Björn ♄. 
Vi ska Ă€ta lite och bara umgĂ„s đŸ„°. 

Nu tĂ€nkte jag byta blöja pĂ„ fisalollan, sĂ€tta pĂ„ henne en pyjamas och sedan lĂ„ta henne hoppa av sig lite energi i sin hoppgunga en stund. Och jag ska koka mig en kopp te ocksĂ„ minsann đŸ˜ŠđŸ‘đŸ». 

(null)


Kommentera inlÀgget hÀr :