Mys-Söndag 🥰

Vaknade kl 09.00. Matade Alicia och sen vilade hon en stund till i sin vagn. Jag startade en maskin tvätt,  plockade undan disken i köket och startade diskmaskinen. Jag och Fredrik bestämde oss för att vi skulle äta brunsvart på Farmor Annas- Matstuga och så blev det med! 😍 Så himla gott med pannkaksbuffe 😍

(null)

Sen körde vi hem och jag startade en maskin tvätt till. Innan vi körde iväg för att fiska först i Kävlinge-ån och sen i dammarna i Furulund titllsammans med Fredriks bror Matti och Fredriks svåger Marcus 🎣. Dom hade ingen fiskelycka denna gången men 😜. 
(null)

(null)

(null)

(null)

När vi fiskat klart körde vi hem till svärmor där hon bjöd på middag. Blev pulled pork med kokt potatis och en sallad till det 😍. 

Nu har Alicia precis fått mat, ny blöja och pyjamas. Jag har precis lagt in henne i sin egen säng och hon somnade som en stock direkt när jag la ner henne 😊😜🥰. 
Snart blir det sängen för min del med minsann. Är faktiskt ganska trött. Det bästa är att man brukar sova så mycket skönare när man varit ute och rört sig i friska luften 👍🏻. 
Imorgon ska vi köra till Tollarp och lämna in vår bil. Så blir nog en liten tur till vår gamla hemstad Hässleholm och där blir det nog något gott att äta någonstans 😊. 

Kommentera inlägget här :