MĂ„ndag 💗

Idag skulle vi egentligen lĂ€mna in bilen i Tollarp, men blev Ă€ndrade planer. Vi körde och hĂ€mtade ut ett paket som jag bestĂ€llt. Var ett klĂ€dpaket frĂ„n Kappahl, men klĂ€de till skruttisen. Sen blev det en svĂ€ng till Lund och sen körde vi till Burlöv Center dĂ€r Fredrik köpte lite nya klĂ€der pĂ„ Dressman. NĂ€r vi gick ut frĂ„n Dressman sĂ„ sĂ„g jag en skylt i skyltfönstret pĂ„ Kappahl "BarnklĂ€der - Ta 3 betala för 2".  DĂ„ kunde jag inte lĂ„ta bli att gĂ„ in pĂ„ och kolla. Hittade inget som passade henne i " Ta 3 betala för 2". SĂ„ köpte 3 andra plagg istĂ€llet đŸ˜.  

(null)

(null)

(null)

(null)
 
NĂ€r vi körde hem frĂ„n Burlöv sĂ„ körde vi inom Jimmy för att kolla om vi kunde lĂ„na deras partytĂ€lt nĂ€r Alicia ska döpas. Behöver nĂ€mligen ett tĂ€lt till. Therese och Marcus har redan ett vi ska lĂ„na 😊. 
NĂ€r vi vĂ€l var klara hemma hos Jimmy sĂ„ hade klockan hunnit bli 18.00 sĂ„ jag började bli hungrig. Vi bestĂ€mde oss för att Ă€ta utemat. 
Jag provade rödspĂ€tta med pommes och remoulad đŸ˜ŠđŸ‘đŸ».  Och Fredrik tog en kebabpizza! 

(null)

Efter middagen sĂ„ körde vi hem och har bara tagit det lungt i soffan. Alicia har sovit i snart 1 timme. SĂ„ jag ska bara kolla klart pĂ„ filmen jag tittar pĂ„, sen blir det lĂ€ggdags för mig med...

Imorgon ska jag och Alicia Ă„ka till min mormor och hĂ€lsa pĂ„ henne  đŸ˜ŠđŸ„°. 

Kommentera inlÀgget hÀr :