Viktminskning med appen Lifesum - Dag 3-5

Hej och förlåt för att jag missat några dagar. Men skriver dom nu i detta inlägget.  


Dag 3 Onsdag - Jobbade 06.45-15, sen hem och göra mig i ordning för kalas för lilla Noah som fyllde 1 år 💙. 
Där blev det hemmagjord pizza och sen glasstårta till efterrätt. 
Och jag tog faktiskt en liten bit glasstårta eftersom det var kalas.
Sen hade vi bara en lugn kväll hemma jag och min älskling. 



Dag 4 Torsdag- Jobbade 13-21, hade en okej dag på jobb. 

Dag 5 Fredag-  Ledig dag från jobb för både mig och älsk, så fick en mysig sovmorgon. Vakande 11.00 men låg kvar i sängen till 11.30, sen var det dags att hjälpas åt att lägga ihop all smutstvätt då vi hade tvättdag 12-20. Under tiden vi tvättade så rensade vi i lägenheten. Fick lagt in 29 grejer på försäljning på Facebook. Kläder som jag ej använder mer och 2 bäddset. Sen på kvällen hade vi besök av Jim och Sofia. Mycket trevligt. Blev inte sängen förrän 02.00 tiden. 
 

Kommentera inlägget här :