Viktminsking med appen Lifesum - Dag 6-8

Hej och god kväll! Märker att jag inte är så bra med att hålla vad jag lovar. Men uppdaterar om dom dagarna jag er skrivit sen i Fredags.


Dag 6 Lördag- Var ledig från jobb. Vakande kl 11.00, åt frukost sen kollade jag på "Skam". Bästa serien! Provade en ny maträtt som jag hittat på Tasty på facebook. Fullkornspasta med räkor i vittvin. Sååå gott! Min kära kusin Erika kom på besök nån timme på kvällen medans Fredrik och Jim spelade Fifa. Trevligt!

 
Dag 7 Söndag - Vaknade 11.00, skönt med ännu en sovmorgon. Kollade några avsnitt av "Skam", sen kom Jimmy, Caisa och Sebbe på besök. Vi käkade lite sallad och snackade skit. Sen stack Caisa till jobb. Jimmy och Sebbe stannade kvar nån timme till. Och sen kom Rebecca med. Härligt med besök tycker jag!
Rebecca stannade och käkade med oss på kvällen. Grillad kyckling med grönsaksmix.
 
 
Dag 8 Måndag - Dags för jobb igen efter en ledig helg. Jobbade 13-21. Hade en bra dag på jobb men sen på kvällen fick jag jätteont i min vänstra skuldra och fram i bröstmusklen och ner i armhålan. Kunde knappt röra armen. Ville bara gråta... Fredrik masserade lite försiktigt men sen gjorde det för ont så han fick sluta. 
Vi kollade 3 avsnitt av "Vikings" sen gick vi och la oss. 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Kommentera inlägget här :