Fredagen den 13e utan otur 😉

Hej och godkvĂ€ll! Ja som ni mĂ€rkt sĂ„ har har jag inte skrivit sen i Tisdags. Jag har bestĂ€mt mig för att inte anvĂ€nda Lifesum lĂ€ngre. Att jag istĂ€llet ska gĂ„ ner i vikt pĂ„ eget sĂ€tt. Inte dricka lĂ€sk eller Ă€ta godis, kakor eller skrĂ€pmat mitt i veckan. Kanske unna mig nĂ„got litet pĂ„ helgen bara. LĂ€ra mig dricka mer vatten under dagarna för att hĂ„lla mig mĂ€tt. Dessutom Ă€ta mindre portioner och Ă€ta oftare. 

Det Ă€r Fredagen den 13e och jag har inte haft nĂ„got otur alls egentligen förutom att jag inte blev nöjd med mina bruna bönor idag â˜ș. 

Idag har jag varit ledig och haft en skön sovmorgon.  Jag vaknade kl 10.30, lĂ„g kvar i sĂ€ngen till 11.00. Sen har jag suttit och kollat pĂ„ tv i soffan tills Ă€lsk slutade kl 13.00. Sen har vi varit hos hans mormor och tagit undan julen, druckit kaffe och te. Hemma igen blev det som sagt bruna bönor för min del och sallad för Fredriks del. 

Jimmy kom hit för nĂ„n timme sen. Fredrik och Jimmy ska spela dator hĂ€r i helgen nĂ€r jag ska jobba. 

Jag tar det lugnt i soffan och njuter av sista ledigheten innan man ska jobba Lördag, Söndag och MĂ„ndag. 


Kommentera inlÀgget hÀr :