Mysdag med mamma och mormor ❤🌹

Hej och godkväll! Har haft en heldag i Malmö. Mamma hämtade mig på Hyllie, sen körde vi till Ekohallen och Skopunkten för mamma behövde nya skor. Sen körde vi hem till mormor. Hon bjöd på frallor mest gott pålägg, te och kaffe. Sen begav vi oss ut på en runda i värmen. Blev en tur till Folkets park där vi satte oss och åt en glass sen gick vi en runda inne i parken innan  vi begav oss hem till mormor igen. Vi satt och snackade lite skit sen började mormor att skala potatis till middagen. Vi hade bestämt att vi skulle äta lätt middag nu när det är så varmt ute så det blev ägg, sill, gräddfil, gräslök och kokt potatis. Sååå gott! 😍

Lite bilder som jag tog i Folkets park! 🌞













Mamma körde mig till Triangeln vid 20.30, jag tog tåget 20.38. Kom hem 21.10. Nu sitter jag i min fåtölj och tittar på tv, dricker ett stort glas med apelsinjuice och tar det lugnt.
Hur skönt som helst! 

Kommentera inlägget här :