Lite extra fin idag 💋

Hej och godkvĂ€ll! Idag har jag varit ledig. Har jobbat Fredag, Lördag och Söndag. Vaknade kl 11.00 och började packa ihop tvĂ€tten som skulle tvĂ€ttas idag. Hade tvĂ€tt-tid 12-20 idag. Emellan tvĂ€ttningen sĂ„ renbĂ€ddade jag vĂ„r sĂ€ng, cyklade ner till Ica och hĂ€mtade ut ett paket och slutligen tog en sval och skön dusch â˜ș. Efter duschen kĂ€nde jag mig som en ny mĂ€nniska. Jag bestĂ€mde mig för att ha kjol och ett fĂ€rgglatt linne pĂ„ mig. Satte upp hĂ„ret lite annorlunda men blev vĂ€ldigt nöjd med den uppstĂ€ttningen 👌.  Fick pĂ„ lite smink med sĂ„ jag kunde kĂ€nna mig extra fin 😍. Vid 16.00 kom Ă€lsk hem frĂ„n jobb. Vi tog och fixade lite med tvĂ€tten och sen körde vi och handlade kattmat och kattsand och Ă€ven en försenad morsdagpresent till svĂ€rmor och sen bjöd svĂ€rmoren pĂ„ grillat 😀.  Kom hem dĂ€rifrĂ„n för en stund sen. Varit nere och tagit upp all tvĂ€tt frĂ„n tvĂ€ttstugan och nu sitter jag klibbig och jĂ€vlig i min fĂ„tölj och lyssnar pĂ„ musik i mina hörlurar đŸŽ”đŸŽ§. 

SĂ„hĂ€r sĂ„g jag ut idag ❣



Kommentera inlÀgget hÀr :