Viktminskning med naturdiet - Dag 37

Hej och godkväll! 
Har haft en bra dag idag. Jobbat 06.45-15.00. Sen efter jobb åkte jag direkt till Lödde. Till Center syd för att möta upp Rebecca där.  Hon satt och fick vidgjort sina naglar. När hon var färdig där så stack vi till Subway och köpte varsin macka och sen bar det av till Marieholm och tupperware-teammöte. Kom hem dör typ 15 minuter sen typ. Nu sitter jag i soffan och har precis ätit en Felix-microsoppa. 

Matintaget idag har ser ut såhär: 
Kl 06.00 - 250 ml shake med chokladsmak, 350 ml drickkvarg med smak av blåbär/acai
Kl 12.00 - 50g stekt sill, 100g potatismos 
Kl 17.30 - 1st 15cm submacka m
ed kalkon
Kl 22.00 -  Felix sparrissoppa 

Har druckit 1.5 liter vatten på hela dagen. Ja jag vet, det är inte så mkt. Ska skärpa mig! ☺


Är ledig imorgon och det ska bli så skönt. Ska övningsköra kl 10.45-12.05, sen har jag inget planerat förrän kl 17.00. Då ska jag få vidgjort mina naglar. 

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Börjar bli trött i både kropp och huvud nu nämligen. Så jag säger godnatt och sov gott till er ! 💤💋

Kommentera inlägget här :