Viktminskning med naturdiet - Dag 36

Hej och godkväll! Hade svårt att somna igår. Somnade inte förrän klockan var typ 01.00. Och sen har jag somnat och vaknat flera gånger. Vaknade 04.00 imorse och gick på toa. Sen somnade jag om en stund till. Klockan ringde 05.20. Har jobbat 07.00-15.00. När jag slutade jobbet så tog jag tåget till Kävlinge och sen skulle jag övningsköra 16.30-17.50 🚗. Körde i Lund och övade på att uppmärksamma varningsmärken. När jag var klar och kom hem så slängde jag in en Dafgårds-lasange i ugnen. Varken jag eller älsk orkade laga något speciell middag idag. Så det fick bli lasange med en god sallad till ☺. Hela matintaget idag har sett ur såhär : 
Kl 06.00 - 250 ml shake med chokladsmak
Kl 12.00 - 350 ml drickkvarg med smak av vattenmelon/granatäpple, 1 liten portion köttgryta 
Kl 15.00 - 200 ml te med 2 sockerbitar, 300 ml apelsinjuice
Kl 18.30 - 252g Dafgårds-lasange, 170g sallad gjord på gurka, röd paprika och babyplommontomater 

Har druckit 1.5 liter vatten idag. 

 
Börjar bli riktigt trött i huvudet nu. Kommer bli sängen absolut senast 21.30 ikväll. Känner att jag behöver fler timmars sömn inatt än vad jag fick igårnatt.  

Avslutar detta inlägget med en ny bild på mig ❤

Kommentera inlägget här :