Nöjd, mätt och belåten ☺

Hej och godkväll! ❤ 
Gick upp 05.15 imorse. Jobbat 07.00-13.00, sen hade vi personalmöte från 13.00-14.30. Sen åkte jag till Emporia för jag hade beställt tid för klippning och färgning på Salong Vacker. 


Såhär såg jag ut innan vi började ☺. 



Såhär blev resultatet av 2.5 timme i frisörstolen 😍. 

Efter frisörbesök blev det middag på Vapiano. Mumsfilibaba! 😜

Nu är jag hemma och har bytat om till mjukiskläderna, kokat mig en kopp te och satt mig i soffan. Nu blir det mys med älsk och sen vid 22.00 är det veckans sista avsnitt av Paradise Hotel . Det är ju par-cermoni 😉. 

Imorgon är jag ledig men det står tvätt på schemat.  Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Jag ska hämta ut ett paket på posten med tänkte jag ☺.  

 Nu önskar jag er alla en trevlig Onsdagskväll ❤ 

Kommentera inlägget här :