Semester đŸ·â˜ș🍉🍓🌾🌞

Hej hopp alla glada!  Det var ett tag sen jag skrev nu. Men har inte kĂ€nt att det funnits nĂ„got speciellt att skriva om. Ja detta inlĂ€gg kommer inte Heller vara mĂ„g speciellt,  men min kĂ€ra mormor Ă€r en trogen lĂ€sare och hon undrade varför jag inte skrivit pĂ„ ett tag och tyckte att nu fĂ„r jag bannemig skriva nĂ„got sĂ„ hon har att lĂ€sa â˜ș. SĂ„ fĂ„r vĂ€l skiva lira grann iaf 😀. 

Semestern började 13/7. SĂ„ har haft min första vecka nu. Har tvĂ„ veckor kvar â˜ș🌞. Har bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Sovit lagom lĂ€nge pĂ„ morgnarna t.ex. 

IgĂ„r fyllde min kĂ€ra sambo 26 Ă„r,  sĂ„ vi hade bjudit hem lite vĂ€nner till oss sĂ„ kĂ€kade först smörgĂ„stĂ„rta hemma hos svĂ€rmor, sen blev vi alla körda till KĂ€vlingestationen dĂ€r vi sen tog tĂ„get in till Malmö. Stack till Interpool och spelade biljard, drack en massa och sen spelade vi lite dart. Sen var folket bĂ„de fulla och trötta. SĂ„ nĂ€r klockan var 01.20 sĂ„ stack vi till Mc Donalds pĂ„ Gustav Adolfs torg och kĂ€kade nattamat â˜ș🍔🍟, innan vi bestĂ€mde oss för att Ă„ka hem. 

Vaknade kl 12.00 idag och kĂ€nde mig utvilad,  sĂ„ följde med Rebecca till RöstĂ„ngamarknad  och vi kom  hem för en stund sen. Nu blir det bara till att slappa resten av dagen â˜ș. Blir nog "bakismat" ikvĂ€ll. Pizza pĂ„ KĂ€vlinges godaste pizzeria 🍕. 

Imorgon Ă€r det tvĂ€tt och renbĂ€ddning som stĂ„r pĂ„ schemat. TvĂ€ttberget bara vĂ€xer och vĂ€xer.  Kan inte förstĂ„ hur det kan bli sĂ„ mycket tvĂ€tt. 

Nej nu fĂ„r det rĂ€cka för idag. Ha en fortsatt trevlig Söndag 🌾 


Kommentera inlÀgget hÀr :