Mycket saker för liten summa :)

Hej hopp !
Hoppas att allt är bra med alla mina läsare. Exakt hur många ni är det vet jag inte. Men det spelar ingen roll.
Har haft en underbar helg fast jag inte firade den med älsklingen min. Sov hos finaste Rebecca Fredag-Lördag. Fredagen bestod utav en massa tvmys Idol , med gott tillbehör som mat från Linnea&Basilika, sen godis och läsk. Mums! Sen hade hon inflyttningfest på Lördagen och sen blev det utgång till Etage på kvällen. Var hemma igen 04.00 på natten :). Det kändes i kroppen att man inte är 20 år längre. Blev trött i hela kroppen och fötterna värkte då jag hade högklackade skor på mig hela kvällen. På Söndagen träffades jag och älsk igen och vi hade en myskväll med god middag; crispies, potatis och remoulade. Sen blev det glöggmys och bingolotto. Dock blev det ingen vinst.
 
Idag har jag jobbat 07.30-15.00 sen åkte jag hem och mötte upp älsk. Sen körde vi till Malmö igen för jag skulle köpa lite olika saker från facebooksäljsidor. Blev 4 köp :). 1 jättefin ljusstake, 1 mjölkskummare, 1 dreambook-surfplatta och en söt transportväska till lillkatten som anländer om några veckor :D. Alla dessa grejer landade på en totalsumma på 775 kronor. Det tyckte jag var hur billigt som helst. 
Nu har vi ätit pizza och betalt våra räkningar. Snart blir det lite glöggmys i soffan och kl 22.00 blir det Paradise Hotel på tvn. Sen läggdags då klockan ringer 05.15 imorgonbitti. 
 
Ha nu en fortsatt trevlig Måndagskväll! 
 
Puss och nyp i stjärten ;) <3
 
 

Kommentera inlägget här :