Tidsfördriv

Hej hopp! Hoppas att allt är bra med er som läser. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag så skriver bara lite allmänt.  

Trivs superbra med min surfplatta 😀. Har jobbat och stått i så har inte haft varken tid eller ork att skriva något här. 

Två planerade datum jag ser fram emot : 
▪ 3/12 är det julbord med jobb på Sankt Markus vinkällare 🍷🍴🌲🎅
▪ 6/12 bär det av till Ullared med två av de bästa töserna som finns 💳💲📝
▪ 10/12 ska vi hämta hem vår älskade lilla kattunge Doris 🐈. 

Idag är det bara en sådär tråkig dag. Det blåser som bara den ute,  träden och lyktstolpar håller på att blåsa omkull.  Det är grått och trist ute och snart alldels mörkt och klockan är inte ens 16.00 än. Ikväll orkar varken jag eller älsk laga mat så vi ska beställa pizza och vi behöver inte ens ta oss ut i det blåsiga vädret då pizzerian har hemkörning 😜.  

Jobb imorgon 07.00-15.00 sen blir det fika hemma hos Fredriks mormor. Mys! 

Ha nu en fortsatt bra Söndag 💋

Kommentera inlägget här :