Bästa köpet på länge! :)

Hej och godkväll! Hoppas allt är bra med er. Det är hur bra som helst mig iaf. Idag har jag gjort en av mina bästa och roligaste köp på länge. Jag har länge velat ha en surfplatta. Men sist jag skulle köpa en surfplatta så blev det en ny telefon som var med en stor displayskärm.  ( SAMSUNG GALAXY NOTE II ) . 
Idag blev det verklighet att jag skulle köpa en surfplatta. Det blev att jag köpte en ( Samsung Galaxy Tab S ). Är sååå himla nöjd!  

Har spelat bingolotto ikväll,  det var ju 25års-jubileum med Leif Loket Olsson på besök i studion. Dock blev det inget vinst men väldigt nära. Nu ska jag snart få lite massage av min underbara man. Har ont i nacken och det gör att jag får en väldig huvudvärk på samma gång. 

Jobb imorgon 13.00-21.00 så får sovmorgon imorgonbitti.  Skönt! 

Ha nu en fortsatt bra Söndag allesammans! Puss från Lie ♡

Kommentera inlägget här :