Ullared med underbara Ni!

Som sagt, jag var i Ullared med två av mina bästa vänner Rebecca & Jessica och sen var ju Rebeccas mamma också med :). 
Vi var framme i Ullared 07.15 och efter 6 timmars shopping begav vi oss till kassorna för att betala. Mitt slutade på 2130 kronor så det var inte så farligt tyckte jag. 


När jag kom hem så packade jag upp mina grejer och visade för älsk och Linus. Sen stack vi ner och handlade till middagen. Fläskfile med hasselbackspotatis och hemmagjord vitlökssås. Rebecca kom till oss när hon hade packat upp sitt och sen gjort sig i ordning så hon käkade med oss :). 


Idag är det en lugn och harmonisk dag. Sittwr i sängen och kollar tv, dricker herreljunga äpplecider och äter marabouchoklad. Ikväll blir det middag hos svärmor, ska bli spännande vad det är för gott hon ska bjuda på :). 

Kommentera inlägget här :