Heldag med mina godingar ❤

Hej och godkväll! Har varit ledig idag, så hade ställt klockan på 11.00. När klockan ringde gjorde jag mig i ordning och gick iväg till tåget. Tåget fik 11.44 och när jag kom till Lund C fick jag vänta 40 minuter på buss 126 så af gick in på Espresso house och tog en chailatte sålänge. Var framme hos Madde vid 13.15, snackade lite skit och sen hämtade vi barnen på dagis vid 14.00. Hem till dom och byta kläder på barnen och iväg en till centrum och handlade hårfärg till Madde och sen fikade vi på Café Uven. När vi kom hem till dom igen blev det massa lek och mys med barnen. Madde gjorde god middag, kassler, ris och beasås :). Och sedan ville lille Benjamin bada så jag fixade det medans Madde tog hand om disken :). Vid 17.45 tiden kom Sandra och Bella förbi. Sandra skulle klippa och färga Maddes hår. Kl 21.06 skulle jag tagit bussen hem men missade den för att den var för tidig. Fick ringa en taxi stället som kostade mig 249:- till Lund för nästa buss skulle ta en bra stund innan den kom och vill inte stå själv när det är mörkt ute. Nu är jag hemma sen 25 minuter tillbaka. Myskläderna är på och jag har intagit ryggläge i sängen :). Det jobbiga är att nu har hostan kommit igång igen. Är mest så på morgonen och på kvällen. Så nu blir det till att ta 15 ml hostmedicin så blir det bättre så småningom. Är ledig imorgon så kan sova till 11.00 då med :)) <3

Kommentera inlägget här :