En helt vanlig frågelista :)

VÄNNER / FAMILJ / DIN KLASS
Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? - Nej jag ha bara kontakt med folk jag bryr mig och och som bryr sig om mig.<3
Har du snackat skit bakom ryggen på en vän? - Nja någon gång har jag säkert. Men jag anser att har man något att säga en person kan man lika bra göra det till den personen det gäller. Vilket jag brukar göra!
Har någon i din familj gjort något riktigt kriminellt? - Ja det finns säkert någon. 
Vem i din klass umgås du helst med hemma? - Går ej i skolan längre. Och jag umgås inte med någon som jag gått i skolan med heller. Men dock har jag telefonkontakt eller kontakt via nätet med någon av dom. Men jag har ju även vänner från annat håll runt mig som jag mer än gärna umgås med <3
Har du snott en väns pojk/flickvän? - Naj snott och snott. Vi båda fattade tycke för samma person och han valde mig ;)
Hade du kunnat göra det? - Nej det tror jag inte. Men samtidigt kan man inte styra sina känslor i alla lägen.
Vem av dina vänner litar du mest på? - Litar på dom som litar på mig <3
Är dina föräldrar skilda? - Ja de skiljde sig för 14 år sen. Mamma har varit gift en gång efter det. Men skiljde sig igen.
Väljer du dina vänner framför din pojk/flickvän? - Nej jag umgås oftast med sambon och vännerna samtidigt et´ftersom vi har de flersta vännerna gemensamma.
Trivs du i din klass? - Går inte i skolan. Tog studenten 2007
Vem är bäst, mamma eller pappa? - Älskar ju såklart båda. Men mamma går nog lite före eftersom jag bott största delen hos mamma <3
Litar du på dina närmaste vänner? - Till mer än 1000% ja <3

KÄRLEK / SEX
Har du haft sex med mer än 5 personer? - Ja det har jag.
Är det viktigt att ha känslor för den man har sex med? - Ja det tycker jag väl egentligen men har ju tyvärr haft två one night stands som jag ångrar.
Har du haft ett seriöst förhållande? - Japp det har jag. Jag har alltid varit av en förhållandetyp. Mitt första varade 2 år, mitt andra varade 2 år och nu är jag i det mest seriösa förhållandet som jag stormtrivs i. Änsålänge 3 år 4 månader <3
Vill du vara singel? - Nej verkligen inte. Vill leva resten av mitt liv med min sambo <3
När kysste du någon sist? - För ca 30 minuter sen ;)<3
När hade du senast sex? - Tycker inte att det är någon som behöver veta det.
Vad tycker du om romantik? - Åhh, Det är ju bara SÅÅÅ mysigt <3
Hade du kunnat ha sex med en kändis? - Kunnat och kunnat. Men varför skulle jag vilja om jag trivs bra med den killen jag har i mitt liv redan <3
Hade du kunnat ha trekant? - Haha vet jag faktiskt inte. Har aldrig haft det och vet faktiskt inte heller om jag skulle våga.
Har du varit otrogen? - Nja beror på hur man ser på det. Jag var typ 14-15år
Har någon varit otrogen mot dig? - Ja vad jag vet så är det två stycken av mina partner jag haft under åren.
Vad anser du att otrohet innebär? - Att man förmodligen inte älskar sin partner tillräckligt mycket för att vara trogen.
Gillar du någon just nu? Vem? - Nä inte gillar. Jag älskar någon just nu... Min älskade sambo och min familj <3

DIN MOBIL
Vad står det i det senaste skickade smset? - " Okej, ska jag beställa kaffe till dig? "
Vad står det i det senaste mottagna smset? - " <3 "
Vilka finns i din inkorg? - Hur många som helst för att skriva upp.
Vilka finns på din "mottagna samtal" lista? - Haha alldeles för många
Vad har du för bakgrundsbild? - På min älskade sambo <3
Vem smsar du oftast med? - Min sambo och min mamma tror jag
Ringer du hellre än att smsa? - Det är olika. Det beror på vad jag ska meddela
Vem är den 12:e kontakten? - Camilla Gunhallsson <3
Vad tycker du om den personen? - En helt underbar & fantastisk människa och kollega <3
Vilket nummer raderade du senast? - En kille som heter Jim.
Brukar du trycka upptaget/ignorera samtal när någon ringer endast för att du inte orkar prata med den personen? - Nej jag svarar alltid så fort jag hör att det ringer.
Vad har du för ringsignal? -Whistle <3

Kommentarer :

#1: Mammi

Nja, njo....nog har jag gjort en del icke tillåtna saker, men det är preskiberat nu (tror jag iaf) :-)
Det är nåt konstigt med den där ajfånen och oss två.
Nope, otrohet är ingen höjdare. Hehe, vet en kändis som du absolut inte kunnat tacka nej till......säger bara Robban ;-) *sjunger lite* and you learn... ;-)
Whoops....va sa jag nu då ;-)

skriven
#2: syster <3

Eva då ;)
Jag bara fett mkt diggar din mamma syrran... Hon är stört skön thihii :)
När blir det träff nästa gång?? L O V E <3

skriven

Kommentera inlägget här :