Ännu en lista i brist på annat :)

Hur känner du dig nu? - Nja helt okej. Har dock lite huvudvärk och är förkyld
Vilken är din favoritsak? - Oj om man inte pratar om levande ting så får det bli min Iphone :)
Vilken hemsida besöker du dagligen? - Facebook såklart. Och olika bloggar
Vad har du gjort idag? - Varit iväg och ätit lunch med min älskade sambo i Lund. Nu sitter jag och slappar i soffan
Vad ska du göra ikväll? - Jadu inte allt för mkt kan jag tänka mig. Dricka en kopp te, kolla tv och mysa med älsk kanske ( om han går ifrån datorn sen )
Vad gör dig glad just nu? - Oj, Det är mkt som gör mig glad just nu ;)
Hur lång är du och hur mycket väger du? - Jag är 158 cm och väger ca 63kg
Viken ögonfärg har du? - Oceanblåa
Vilken är den bästa känslan? - Att få vara med min sambo varje dag, Att träffa nära & kära och så klart vännerna <3
Vilket är ditt favoritplagg? - Kan inte komma på något just nu
Vad ångrar du mest av allt? - Oj det kan inte inte komma på nu.
Brukar du drömma mardrömmar? - Ja det händer ofta att jag drömmer mardrömmar
Vad stör du dig på? - Människor som tror dom är bättre än alla andra.
Är du blyg? - Nej det kan jag inte påstå
Vilken filmgenre gillar du? - Skräck, thriller, romantik. Men helst verklighetsbaserade filmer
Har du bra kondition? - Nja det kan inte riktigt påstå. Men lite kanske.
Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? - Mina ögon
Vad är du minst nöjd över med ditt utseende? - Brösten, rumpan, magen och låren
Vanligaste färgen på dina kläder? - Vit, Rosa, Svart, Grå...
Blir du bra på kort? - Beror på
Hur många har du varit tillsammans med? - Hmm ganska många. Men som sagt så är det bara 2 stycken som varit seriösa
Vilka namn finns i din sms-inkorg? - Allt för många för att kunna skriva upp här
Vilken svordom missbrukar du? - Ojdå... det är nog helvete, Jävla & fan.
Hur ser drömpartnern ut? - Jag har redan hittat min drömpartner <3
Har du gått i terapi någon gång? - Nej
Vad har du för sommarplaner? - Till sommaren skall vi åka till Spanien <3
Vem kysste du senast? - Min sambo så klart <3
Det längsta telefonsamtalet du haft? - Min mamma tror jag
Kan du laga mat? - Klart jag kan.
Vad heter din bästa kompis? - Har inte bara 1 bästa kompis. Har ett par stycken. <3
Ett bra minne? - Ojj, Jag har så många bra minnen så jag kan faktiskt inte välja bara 1 utav dom!
Brukar du komma i tid? - Det tycker jag ja...
Vad har du ätit idag? - Oxfile, pommes, bearnaisesås

Kommentarer :

#1: Mammi

Vi brukar väl inte prata länge i telefon ;-)
Jasså,din gottegris...det bidde oxfilè idag..smarrigt värre :-)
Älskar dig <3

skriven
#2: Syster <3

<3 Kärlek <3
Vi saknar dig här hemma stumpan :,( <3

skriven

Kommentera inlägget här :