Fint väder & grillat <3

Hej hopp! Ja idag är det Söndag och vi har varit uppe tidigt. Jag gick upp 08.30 och ställde mig och baka frukostbullar. När jag satt in bullarna i ugnen så dukade jag fram på bordet och gick in och väckte älsk som låg och sussade så sött. Vi åt en snabb frukost och sen gjorde vi oss i ordning för att åka iväg till Furulund. Hem till älsklingens mormor. Vi bestämde ju i förra veckan att vi skulle fiska, grilla och spela bingolotto tillsammans.

Tyvärr blev det ingen fisk denna gången men vi ger inte upp. På det igen nästa gång :-)). Efter fisket stack vi till Center Syd och handlade mat. Grillat är godast!
Therese, Rolle och barnen kom också och åt med oss. Mycket trevligt!

En riktig myssöndag!
Imorgon börjar jag kl 14.00 så himla skönt...

Kommentera inlägget här :