Skulle blivit utgång men det blev ändrade planer!

Hej hopp! Ja det skulle blivit utgång ikväll men när vi vaknade imorse ( kl 13.45), haha så hade Fredrik jätteont i sin mage. Vi gick upp och åt frukost oh hoppades på att smärtan skulle försvinna. Jag gick in i duschen och började göra mig i ordning och smärtan avtog inte. Han tog en omeprazol men den hjälpte inte. Så vi bestämde oss för att ställa in kvällens utgång och flytta den till helgen den 14-15 April istället. Jag fyller nämligen år den 16 April så då firar vi mig den helgen. Nice!

Blev ledsen och besviken på att vi ute kunde gå ut ikväll men det är sånt som händer. Älsk gjorde mig på bättre humör när han ställt fram alla bakgrejer i köket för att kunna baka chokladbollar. Så nu har vi bakat och ställt in de i kylen och nu ligger vi och slappar i sängen. Blir myskväll istället helt enkelt! <3

Kommentarer :

#1: Sis

Hej älsk!

När du fyller år skall ni ha din fest hemma då?

För jag känner att vi jätte gärna skulle vilja komma men så är det ju problemet med barnen... Vart vi skall gÖra av dom för vi har ju ingen som kan ta dom då :(!!!

Jag menar, Om vi kan ta dom med oss?

Blir det mkt folk och om folket som isf kommer är såna som blir för fulla, Odräglga när dom är fulla och som inte tycker om barn?

Såna som kommer se ner på oss för att vi har barnen med oss fast att vi går på fest och dricker lite?



Puss puss älskar dig ;) <3

skriven

Kommentera inlägget här :