Frågor och svar

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?




Nu har jag ställt frågorna, Ni ger svaren...

Kommentarer :

#1: Sis <3

1. Madelen

2. Ja, Du är min bästa vän fast mer som en lillasyster <3

3. Vi träffades på Street Racingen i HBG för första gången för 8 år sedan och det var det bästa som kunde hända mig :) <3

4. Nej, Jag tycker inte om dig... Jag ÄLSKAR dig <3

5. Jag kramar dig varje gång vi träffas... Och det är lika mysigt varje gång ;) <3

6. Mitt smeknamn till dig blir; LieFin... Och det är bara för att du är Lie & du är fin, Så då blir det LieFin <3

7. VärldensGoasteUndetbarasteFinaste&Vackrastemänniska <3

8. Ojj, Det är så många år sedan så kommer inte ihåg exakt, Men jag minns ett ord som ploppade upp i skallen på mig; "Härlig tjej"... :)

9. Det är väl klart jag är det... Man kan inget annat än att tycka det om dig :D

10. Samma humör, Lika pålitliga och att vi finns där för varandra alltid <3

11. Allt du någonsin velat ha & önskar dig <3

12. På en skal mellan 1-10 så blir det 110... ;) <3

13. Ojj, Ja men det var ju inte sååå länge sedan... Vad kan det ha varit, Förra månaden elr ngt? Vore dock roligare om vi kunde ses längre stunder ;) <3

14. Nej det tänker jag inte göra, Har redan listan i min blogg där du redan har svarat på frågorna så det behövs inte faktiskt ;) <3

skriven

Kommentera inlägget här :