Saknad <3

Det finns en tjej som jag umgicks supermkt med förr. En tjej som betydde så himla mkt för mig. Det gör hon såklart fortfarande men vi umgås inte längre. Och har inte gjort på många år nu :/. Hon flyttade upp till Borås till sin kille där och sen började bi sakta men säkert tappa kontakten mer och mer. Vilket jag tycker är supertråkigt. Tänker på henne väldigt ofta och kan t.o.m få tårar i ögonen ibland. Tänker på hur hon var som person och som en av mina bästa vänner. På vad vi gjorde för grejer ihop m.m.. Ibland önskar jag att man aldrig växer ifrån vissa personer. Tänkte härom dagen att jag skulle fråga henne om hennes adress och skicka ett brev så som vi gjorde precis efter att hon flyttat från Malmö. Men tänkte sedan att hon kanske inte skulle svara på det och då skulle man bara bli ledsen..

Vill ibland spola tillbaka tiden till då och samtidigt ha kvar vissa saker från nutiden. Synd att ser inte går :/.


Linda, jag saknar dig! <3


Kommentarer :

#1: Linda Bjuvander

Åh söte. Jag saknar dig också ! :) Vi har massor med minnen som vi aldrig glömmer :D

skriven
#2: Madde

Vad fint skrivit, Blir ju rent tårögd av att läsa sånt fint som du skriver :) ❤

skriven

Kommentera inlägget här :