Redan 3 år sedan...

Hej och gokväll! Idag är det min första semesterdag på mina 4 veckors semester :).
Det är även 3 år sedan världens bästa popkung Michael Jackson avled bara 50 år gammal. Kommer alltid sörja denna man. Älskar hans låtar och det kommer jag alltid göra.







Aja från det ena till det andra.....

|
|
V


Vaknade 10.45 imorse, väckte älsk som hoppade in i duschen medans jag dukade fram frukost till oss. När vi sedan hade ätit klart så gjorde jag mig i ordning för att ta tåget till malmö för att träffa mammi. Tog tåget 12.30 och när jag kom fram till malmö och mött mammi så stack vi och åt lunch på Graffiti Café. Mums! Sen kom min lillebror och hans flickvän också och vi gick en runda inne på Triangeln och sen var det dax för lillebror och hans tjej att äta något så vi stack in alla fyra på burger king så dom fick mat i magen. Sen blev det en liten runda till på triangeln innan jag sedan bestämde att ta tåget hem vi 19.22. Har varit hemma en timme nu och nu är det dax för lite god kvällsmat. Våfflor med sylt. Mums! Sen blir det nog bara en massa tvmys med älsk. Underbar dag!

Kommentera inlägget här :