Myslördag

Hej allesammans!
Idag har det varit en riktig slappedag. Vaknade kl 13.00. Min älskade sambo dukade fram frukost till oss. Efter frukost gick vi in och la oss i sängen igen och kollade på tv och där har vi legat och slappat enda till kl 16.30. Vi bestämde oss för att vi skulle äta lite finare mat idag, så vi gick faktiskt in på restaurang Cats här i Hässleholm. Dom har en sån mysig stämning där, god mat och trevlig personal som ger en mycket bra service.

Jag tog vitlöksbröd till förrätt och älsk tog en nachostallrik. Till hivudrätt tog jag en oxfilé med pommes och bearnaisesås. Älsk tog fläskfilé med potatisgratäng. Mums!

När vi kom hem så la jag mig i ett varmt bad och älsk satte sig vid datorn. Kl 20.00 är det "Gladiatorerna" så då blir det ryggläge i soffan tillsammans med älsk. MYSIGT! <3

Kommentera inlägget här :