Lista/ Dag12 Vad är kärlek?

Hej hej!
Ja vad är kärlek? Kärlek för mig är stort. Man kan ge och få kärlek på olika sätt och på olika håll.
Men ska bara användas om det verkligen menas.

♥ Jag ger kärlek till min sambo, och får massa tillnaka <3
♥ Jag ger kärlek till mina vänner, och får massor av kärlek tillbaka <3
♥ Jag ger kärlek till min familj och får massa kärlek tillbaka <3
♥ Jag ger kärlek till mina "syskonbarn" och får massa när jag hälsar på dom <3
♥ Jag har en viss kärlek till musiken. Den gör mig varm och glad inombords <3




Kärlek är något mycket speciellt och något så underbart! <3


Kommentarer :

#1: Sis <3

Klart att du får massa kärlek utav mig och av dina syskonbarn!

Vi ÄLSKAR ju dig Lie thihii <3

skriven
#2: Moms

Ja, min älskade tös. Du ger så mycket kärlek till alla som betyder något för dig och jag hoppas att du får lika mycket tillbaka. För det är du värd. Tack för att Du finns. Älskar dig!

skriven

Kommentera inlägget här :