Två underbara år tillsammans! <3

Gokväll! Ja idag är det inte vilken dag som helst varken för mig eller för min älskade Fredrik. För idag har jag och Fredrik varit tillsammans i 2 år och varit förlovade i 1 år :). Och jag älskar honom lika mkt som från första början, eller ja om inte mer ;)<3.

Jag vaknade när klockan ringde 05.15 imorse. Trött som fan var jag. Jag väckte älsk sen gick jag och gjorde mig i ordning. Skulle ju ta tåget 05.50. Allt har gått bra på jobb idag. Och skönt är det!! Jag slutade kl 15.30 så jag var hemma 17.10. Så det blev snabba ryck hem och duscha och ta på sig lite finare kläder, fixa håret och så. Ringde ju igår och bokade bord till kl 18.00 på Cat´s, en av Hässleholms dyraste restauranger.

Menyn för oss blev såhär:
Dryck: Jag tog ett glas vitt vin och ett glas isvatten. Älsk tog en öl.
Förtätt: Jag tog vitlöksbröd. Och älsk tog en nachostallrik.
Huvudätt: Oxfilé med pommes och bearnaisesås och grönsaker.
Efterrätt: Tre kulor sorbet. En med mango, en med jordgubb och en med lime/kaktus.
SUPERGOTT vill jag lova..

Nu är vi mätta och belåtna och tänkte slänga oss i soffan och mysa till Idol. Sen blir det läggdags vid 22.00. Ska nämligen upp 05.15 imorgonbitti också. Jobbar 07.00-15.00. Sen är jag ledig Lördag och Söndag. Och då kommer min bästaste vännis Jimpa hem till oss.. Ska bli så roligt för jag har saknat honom jättemkt.

Fredrik, jag älskar dig mest i hela världen ska du veta. Du har gjort mig till den lyckligaste i världen. Kan knappt fatta att det redan har gått 2 år sen det blev du och jag. Galet vad tiden går fort. DU är mitt allt älskling. <3

Kommentera inlägget här :