4 dagars ledighet är nu slut

Hej och gokväll! Det var ett litet tag sen jag skrev sist. Ja jag vet egentligen inte vad jag ska skriva idag. Men jag har iaf varit ledig nu i 4 dagar. Skönt! I Lördags var det kalas för min älskade gudson som fyllde 1år den 14 September. Han har blivit en stor kille nu. Tiden går alldeles för fort. Det känns som att det inte var så längesen som jag höll honom i min famn när han bara var 4 dagar gammal :). Idag har inte hänt nått speciellt. Vaknade kl 12.00,sen åt vi frukost och sen har vi bara tagit det lugnt framför tvn. Vi har en varit och storhandlat idag. Så nu ekar det inte i kylen längre. Idag fick det bli stekta hamburgare med bröd till middag. Älsk började spela cs-tävling för ca 1 timme sen. ÅS nu sitter jag här och kollar rundor på facebook och sen blir det att jag ätter mig en stund framför tvn och sen nördar jag mig lite med mobilen och spela Wordfeud :). Satte igång en maskin tvätt för ca 40 min sen som strax är klar för att hängas upp. Jobbar Tisdag 12.00-21.15, Onsdag 07.00-16.00, sen är jag ledig Torsdag och Fredag, för att sen jobba både Lördag och Söndag. Älsk och Alex ska lana i helgen så vi får väl se hur det går med att få sova ordentligt dom dagarna. Nej det var nog allt för mig idag. <3

Kommentera inlägget här :