Nu är flytten snart klar!

Gokväll allesammans! Ja nu har vi som sagt hållt på med flytten i 3 dagar. Nu är vi snart helt klara vi har lite till att ta ifrån källaren i den gamla lägenheten. Sen är det bara allt dom ska ställas på sin rätta plats i den nya lägenheten. Det känns ordentligt i benen, fötterna och i ryggen nu. Jag och älsk har precis varit inne och duschat och skönt som fan var det vill jag lova! Nu ligger vi i sängen och kollar tv i vårt nya fina sovrum :-)). Vi ligger och berömmer oss själv och våra medhjälpare för att vi hållt på att bära saker från dom olika lägenheterna i i 12 timmar i denna j*vla värmen vi haft i dag. imorgon bli det till att köra till Jysk och köpa lite grejer till badrummet, och sen fixa lite i lägenheten. Hänga in kläderna i garderoben och dammsuga och tvätta golvet för det är skitit som fan eftersom vi gått i. Och ut med skorna idag. Nu ska jag kolla vidare på filmen på tvn. Sen ska jag nog snart börja tänka på att gå och lägga mig. Känner att jag är ganska mör i kroppen. Ha det så bra allesammans! Puss och kram från bästaste Liiefiie <3

Kommentera inlägget här :