Vilken morgon! :/

Hejsan! Ja rubriken talar för dagens inlägg. Vilken morgon! :/. Vaknade kl 04.00 av något. Låg vaken och kände att jag hade ont i magen och huvudet. Började helt plötsligt skaka. Gick ut i vardagsrummet där älsk satt och spelade dator. Gick en liten runda i lägenheten men mådde inte bättre. Tog två panodil och lite vatten, gick och la mig igen. Somnade dock inte. Efter ca 15 min började jag må illa och allt vände sig i magen. Jag fick ut i vardagsrummet igen och gick en runda och försökte andas lugnt. Sen kände jag att jag började må mer illa än innan. Och så var det också. Hann precis in på toa sen spydde jag som en kalv :/. Usch riktigt jobbigt. Spydde så att jag inte fick luft. Vet inte vad som som var fel. Men mådde bättre efteråt. Gick in och la mig igen, då var kl 04.35. Jag somnade ganska snabbt och vaknade kl 11.40. Nu har jag ätit en macka och druckit ett glas saft och ligger i sängen och kollar tv. Magen känns lite konstgt men det är väl för att den varit tom dom timmarna från 04.40 till 12.00. Får se om det kommer mer eller om jag faktiskt kan gå till jobb imorgon. Ha en bra dag! Puss och kram från nästades Liiefiie <3

Kommentera inlägget här :