Kärlek till tusen! <3

Hej och hå i gardinen den blå! ;) Idag är det inte vilken dag som helst. För idag är det den 29 Mars 2011, detta innebär att jag och min älskade Fredrik har varit tillsammans i 1½ år idag. Jag gick upp kl 05.15 och gick ut i köket och tog en skål med filmjölk. Tåget gick 05.50 så jag var framme på jobb 07.00. Det har gott bra idag fast jag inte mådde jättebra imorse. Hade ont i magen och mådde lite illa. Jag slutade kl 15.00 idag så jag var hemma 16.10. Vi åkte och handlade mat när jag kom hem. Till middag idag valde jag att vi skulle göra räkmakor med ägg och majonäs. Mycket gott! Vi blev klara för en stund sen. Så är mätt och belåten nu. Älsk sitter och kollar fotbollen Sverige-Moldavien. Och jag sitter vid datorn och kollar rundor. Imorgon är jag ledig. Men får vackert ta mig till jobb iaf. Ska ha Demensutbildning kl 13.30-15.30 nämligen. Sen tänkte jag faktiskt att jag skulle ta mig i kragen och gå ner och träna 1 timme eller 2. Det är liksom nästan 2 år sen sist. Har gått upp 6 kg sen jag träffade Fredrik. Det måste bli ändring på det om det ska bli någon bra sommar för mig detta året. Nej nu måste jag på toa så nu slutar jag för idag. Ska försöka skriva några rader imorgon igen. Ha en fortsatt bra Tisdagskväll! Puss och kram från bästaste Liiefiie <3



Kommentera inlägget här :