2 veckor 1 dag

Hejsan! Vaknade kl 10.30, väckte sen väckte jag älsk. Han hoppade in i duschen. Och när jag hörde att han började bli klar där inne så plockade jag fram frukosten. Nu sitter vi och kollar tv och älsk ska snart göra sig i ordning och köra till jobb.. Han jobbar till 16.00 och sen när han kommer hem så ska vi städa och renbädda i sovrummet. Lite enare så får vi besök av min älskade svägerska :).

Idag har älsklingen hållt sig ifrån rökningen i 2 veckor och 1 dag :). Duktig älskling! <3

Men nu ska jag ta på mig kläder och gå ner och slänga lite sopor. Sen ska jag börja så smått med att hänga in min kläder i garderoben , dom ligger nämligen på golvet just nu :). Sen får jag väl ta av dom smutsiga sängkläderna och slänga i tvättkorgen. Det kanske tom finns en tvätt-tid nere i tvättsugan :)

Puss och kram från Liiefiie <3

Kommentera inlägget här :