Shopping <3

Hejsan! Idag har jag varit ledig. Vaknade kl 10.30, åt frukost och gjorde oss i ordning. Sen gjorde jag och älsk några ärenden. Först pantade vi alla våra hundra miljoner pantflaskor och pantburkar. Sen stack vi till SEB-banken för jag skulle höra mig för om mitt fondsparande. Sen gick vi in en snabbis på Arbetsförmedlingen för att älsk skulle fixa nått med sitt cv. När vi färdiga där så körde vi till Nova Lund för att shoppa lite. Där fick jag köpt 4 tröjor. Sen stack en sväng till Center Syd och där blev det ett par jeans, ett par hotpants och ett träningslinne. När vi var klara där så bar det av hemåt. Och nu ligger jag i sängen och ska sova. Jobbar imorgon 07.00-16.00 för dom behövde folk så nu blir jag av med dom timmarna jag förlorade idag när jag egentligen skulle jobbat 11.00-20.00. Perfekt ju! Godnatt och sov gott! <3

Kommentera inlägget här :