Imorgon är det dax :-))

Hejsan! Har inte skrivit sen min födelsedag. Så jag tänkte att nu är det tid att skriva lite. Jaha vad har nu hänt dom senaste dagarna sen jag skrev sist... Det har varit underbart väder och jag och älsk har varit hemma och hälsat på Madde och Martin nån dag i förra veckan. Jag har jobbat många av dagarna så det har inte hänt så mkt för min del. MEN imorgon däremot.... Då händer det grejer. Vi ska nämligen köra till Ullared kl 06.00 imorgonbitti. Ska bli jätteroligt faktiskt. Ska shoppa satan :-)). Sen har jag tagit semester på Lördag. Kan dock inte göra nått speciellt som att festa eller så. Jag jobbar nämligen 08.00-21.00 på Söndag :-(. Just nu kan jag inte komma på mer att skriva. Så jag återkommer kanske imorgon när förhoppningsvis har hittat något i Ullared som jag kan fota och lägga in här på bloggen. Puss och kram från bästaste Liiefiie <3

Kommentera inlägget här :