23 år sen Lie Maria Lewy kom till världen! <3

Godmorgon! Ja som ni vet så är det ju MIN dag idag. Den 16 April 1988, alltså för 23år sen föddes en flicka som fick namnet Lie Maria Lewy. Hon vägde 2720g och var 47 cm lång. Idag blir det som sagt födelsedagsfest för mig, med både smörgåstårta, sprit, singstar och goa vänners sällskap ;D. Har en känsla att denna dagen kommer vara superbra! Nu ska jag strax äta lite frukost och ta min tablett. Sen blir det till att sätta igång med att städa lägenheten. Göra färdigt det sista på smörgåstårtan, ner och handla lite öl till en av mina tjejkompisar, duscha och göra sig fin. Sen kommer dom första gästerna :) Ha nu en bra dag allesammans! Ska försöka att fotografera mkt ikväll :) Puss och kram från bästaste födelsedagsgrisen! <3


Kommentera inlägget här :