Trädgårdsarbetare i solskenet =)

Hejsan! Vaknade kl 06.00 när klockan ringde. Gick upp ur sängen lite grann mot min vilja. Var trött som en galning fast jag fått sova mina timmar. Men gick upp och gjorde mig i ordning och tog en macka och ett glas mjölk till frukost. Sen gick jag ut till bussen som skulle gå 06.41. När jag väl var framme på jobb var kl 07.50 så tog jag en kopp varm choklad från vår kaffe/te/choklad-automat och sen gick jag in på min avdelning och började ge mediciner. Sen har jag varit i full gång enda tills kl 13.00 när jag slutade för idag. Mamma kom och hämtade mig efter jobb sen stack vi och handlade mat på Coop Forum. När vi kom hem igen och packat in alla varor i kyl och frys så gick vi ut på vår framsida och började plocka lite ogräs och sen tvättade vi av utemöblerna för dom var riktigt skitiga.

Nu börjar jag bli hungrig så nu ska jag be mamma att vi ska hjälpas åt att börja med maten. Idag står det hemmagjord carbonara med bandspaghetti på menyn här på denna adressen. Ska bli så sjukt gott! Älskar den maten så himla mkt. Skulle nästan kunna leva på det i en hel vecka :). Fast iochförsig så hade det nog blivit lite uttjatat i längden.

Börjar kl 07.00 imorgonbitti och jobbar till 16.00. Så jag ska inte vara uppe hur länge som helst ikväll för då är jag helt slutkörd direkt efter morgonarbetet när klockan är 10.00. Ha en fortsatt bra dag och njut nu av det fina vädret dom sista timmarna innan solen tackar för idag och gå och lägger sig ;). <3

Kommentarer :

#1: Linda

Du får lägga in lite bilder på don blogg :D

skriven

Kommentera inlägget här :