Sjuk och hemma från jobb idag och imorgon

Hejsan! Ja som ni nyss läste på rubriken så är jag inte alls på topp idag. Och har inte varit det på 4-5 dagar nu. Men igår var det värst. Kom hem från älsklingen igårkväll 22.50. Mådde redan dåligt då men blev värre längre in på kvällen. Hostade upp massor med slem och kände mig allmänt kass... Så stannar hemma från jobb idag och ska stanna hemma imorgon också. Jag har ont i huvudet, och har hosta. Hostar så mkt att jag nästan kräks, och jag är yr emellanåt. Hade feber igårkväll så jag känner inte riktigt för att gå till jobb då. Skulle jobbat 11.00-21-00 ikväll, och 08.00-20.00 imorgon. Men men.

Gick upp ur sängen när kl var 13.30, nu har jag precis duschat och känner mig redan lite fräschare än innan. Ska snart ta mig nått att äta och hoppas på att bde huvudvärken och yrseln försvinner. Sen ska jag följa med mamma ner och handla lite mat och sen blir det bara att ta det lugnt och ha myskväll med mamma hela kvällen. Mysigt <3.
Vet inte vad det står för nått gott på menyn idag. Har jag tur så kanske jag kan få välja mat idag. Då jag gärna vill ha pannbiffar med potatis, brunsås, lingon och ättiksgurka. Riktigt mumsigt! Men det e ju som sagt inte säkert att det blir det.

Skriver kanske mer senare. <3

16.50- Hej igen! Nu har vi varit och handlat mat. Det blev inte pannbiffar som jag ville. Men det blev supergod mat iallafall. Vi ska iväg till min kusin vid 19.00 tiden. Vi ska till hennes koloni i skurup och grilla =). Ska bli så mysigt. Åt två pölser med bröd på pölsemannen när vi var och handlade. Så nu har huvudvärken och yrseln försvunnit lite iallafall. <3

Kommentera inlägget här :