Helg i Oxie =)

Hejsan! Har haft älsklingen här hela helgen. Och det har varit såååå himla mysigt. I Fredags mötte jag honom på Svågertorp när han  kom med tåget. Sen åkte vi hem tillsammans till Oxie. Sen följde vi med mammsen och handlade mat. Blev spaghetti med köttfärssås. Gott!
Igår var det Lördag. När vi vaknade så åt vi frukost och sen tog vi det bara lugnt. Senare på dagen så stack vi till Siba och handlade nya micar till singstar och sen körde vi och handlade mat. Det blev ugnstekt falukorv med potatismos. Sen vid 20.00 tiden så stack jag och baby till Jenniie och sen stack vi hem till Jimmy där det var fest. Hade hur trevligt som helst. Singstar och massa roligt folk man inte träffat på ett tag. Skönt att baby kan komma så bra överens med folket. Så man slipper att han ska känna sig helt ensam. Vi var väl hemma kl 03.00 på natten. Somnade snabbt och sov ända tills kl 12.00 imorse. Sen blev det bara två mackor var till frukost efter som vi skulle på kalas på Jensens Böfhus kl 16.00. Vi firade mormor som fyller 67år den 27/5. Efter maten så gick vi hem till mormor och morfar och drack kaffe och käkade kakor. Mumsigt! Vid 22.00 tiden så körde vi älsklingen till Centralen för han skulle hem till Hässleholm. Och sen körde vi hem till Oxie. Just nu sitter jag och dricker en kopp te. Nu e denna helgen slut och nu får jag vänta tills på Torsdagkväll innan jag får träffa honom igen. Ska jobba 12.00 - 21.15 imorgon så ska snart gå och lägga mig. Börjar bli lite småtrött nu faktiskt. Sov så gott!

Fredrik, jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du och jag i evigheternas evighet <3

Kommentera inlägget här :